"The surest way to fail is not to try at all"
Pred rokmi zmenila Matejovi život jediná kniha. Fascinovaný silou behaviorálnej ekonómie sa tichý matematik rozhodol opustiť korporátne istoty a založil Mindworx – firmu, ktorá sa dnes, po vyše desaťročí, radí medzi svetových lídrov v oblasti zákazníckej psychológie v predaji a marketingu.
Mindworx má od začiatku jasné poslanie: pomáhať firmám využívať poznatky zákazníckej psychológie tak, aby zvýšili predaje.
Matej a jeho tím pomáhajú bankám, poisťovniam a telco spoločnostiam lepšie pochopiť, čo skutočne stojí za rozhodnutiami ich zákazníkov a pretvárať produkty a komunikáciu tak, aby prinášali výsledky.
Matej je autorom SURF™ metódy, prelomového frameworku, vďaka ktorému sa Mindworx stal globálnym lídrom v tréningoch zákazníckej psychológie s licencovanými trénermi naprieč štyrmi kontinentmi.
Matej napísal knihu The Hidden Yes, v ktorej pretavuje dekádu skúseností do praktických návodov a stratégií na zvýšenie predaja vo financiách a poisťovníctve.
Vo voľnom čase ho nájdete brázdiť hrebene Dolomitov, čítať historické romány, alebo zdokonaľovať svoj cappuccino latte art zručnosti.