Rečník/Matt Sucha

10:15 - 11:15

Porsche stage

Prednáška

Skryté ÁNO: Ako využiť zákaznícku psychológiu na zvýšenie predaja

"The surest way to fail is not to try at all"

Pred rokmi zmenila Matejovi život jediná kniha. Fascinovaný silou behaviorálnej ekonómie sa tichý matematik rozhodol opustiť korporátne istoty a založil Mindworx – firmu, ktorá sa dnes, po vyše desaťročí, radí medzi svetových lídrov v oblasti zákazníckej psychológie v predaji a marketingu.

 

Mindworx má od začiatku jasné poslanie: pomáhať firmám využívať poznatky zákazníckej psychológie tak, aby zvýšili predaje

 

Matej a jeho tím pomáhajú bankám, poisťovniam a telco spoločnostiam lepšie pochopiť, čo skutočne stojí za rozhodnutiami ich zákazníkov a pretvárať produkty a komunikáciu tak, aby prinášali výsledky.

 

Matej je autorom SURF™ metódy, prelomového frameworku, vďaka ktorému sa Mindworx stal globálnym lídrom v tréningoch zákazníckej psychológie s licencovanými trénermi naprieč štyrmi kontinentmi.

 

Matej napísal knihu The Hidden Yes, v ktorej pretavuje dekádu skúseností do praktických návodov a stratégií na zvýšenie predaja vo financiách a poisťovníctve.

 

Vo voľnom čase ho nájdete brázdiť hrebene Dolomitov, čítať historické romány, alebo zdokonaľovať svoj cappuccino latte art zručnosti.